Här kommer ...

Här kommer den dagliga Hiss & Diss...


Idag tänker jag Dissa riktigt... kungligt ^^


då kör vi!!!

Och för omväxlings skull tar jag Diss först ^^

Diss: Ibland stör jag mig på hela kungafamiljen!
jag orkar bara skriva 3 anledningar.
1. Alla är ju helt bombade i den där familjen!!! Knappt någon av dem kan ju läsa !
2. Varför slösa så mycket pengar på Ett bröllop??!??!?!?!?!?!?!?!??!?(victorias då...) Vad f*n hände med finanskrisen?
3.  Det är SJUKT mycket inavel i kungafamiljen! Tur att det kom in lite bonde-gener (victorias man... tiep daniel elr ngt?) annars hade de alla snart sett ut som kråkor!
Och däär var den kungliga dissen slut!

Hiss: Sommarlov... jag kände mig inte så värst kreativ nu... men det är ju en av sakerna man ser fram emot hela året!
De andra sakerna: Julafton, Födelsedag, Påsklov, Höstlov, Studiedagar, Semester, Sportlov och alla andra sorters lov ^^


Hahahhahahah och det var dagens Hiss & Kungliga Diss!

Hade bra allihopa =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback