Hejsan allihopa ^^ =D

Gomorron, goddag och... hallu ;D hahahh asså jag bara mååste säga det ;P
blir förmodligen ingen fotorunda idag, pga vädret... :'(
Tänkte pigga upp er med lite musik ^^

Numbah 1.

The One and Only - Michael Jackson - Bad

Nummmeeer 2... kan ni gissa? förmodligen inte ;P eftersom denna har nte många hört, och den är lite smågammal ^^ men jag gillar den =)

Flo Rida ft. T-Pain - Low

och sist men inte minst... är ingen låt :S hahh men eftersom det är sådant här trååååååkigt väder så tänkte jag att vi kanske skulle lägga i lite komedi i det hela ^^

Mina Damer och Herrar, Flickor och Pojkar, far - och mor - föräldrar och resten av er som läser (hahah skojjar ;D) Här kommer Nummer 3

 Liiillla Al-Fadji ^^ =D On The Line xDDDD







Kommentera och säg vad ni tycker ^^ hahah ses senare :)

Kommentarer
Postat av: E M A

fin blogg (:

2010-04-17 @ 12:27:46
URL: http://bbaraema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback