Hiss & Diss... småtröttstyle xDDD

hahahh har lite ont i huvet och är lite småtrött... men intalar mig själv "Peter! Nu måste du juh Hissa & Dissa!!!" så jag får erkänna att jag tvingat migsjälv att hissa & dissa nu... ;P

Dagens Hiss & Diss blir lite... dryg(?) p.g.a. bristande...(vafan heter det..........) kreativitet?

Hiss: Mikrofon!
Tänk vad alla skulle vara tvungna att gå runt och skrika utan mikrofon?
Ingen kunde spela in cdskivor... de som är på tv har juh mikrofon... och myyycket myycket mer ^^


Diss: Att Gepard/leoparder är utrotningshotade... HUR KAN MAN VARA SÅ GRYM ATT MAN KAN DÖDA ETT DJUR SOM ÄR SÅ... GOSIGTGULLIGTSÖTTCOOLTSNABBTPRICKIGTFLÄCKIGTGULLIGTGULLIGTGULLIGTGULLIGTGULLITFINT & bra på alla sätt och vis!!N USCH VAD JAG HATAR ER SOM DÖDAR DJUR!!!!! HATE YEEHH!!!!!

oopps.... hehehehheheheheh... kom lite "offroad" nu... ^^ hahahh ... hehheheh... Peter goes utbrott ;P

hahahh men nu ska jag hitta ngt drygt spel som jag kan döda tid med... ^^


glöm inte kolla:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7012078.ab?service=gallery
^^ jättefina billder....

Hajdu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback