irriterad ... !!

är lite irriterad över min data nue!!!
den segade ihop sig, så jag startade om, sen var det ngn uppdatering, så jag var tvungen att starta om, sen segade datan igen och jag startade om... sen när jag loggade in igen så funkade inte antiviruset och allt gick segt... så gissa vad? jag slog sönder den ;P hahahah skojjar, nej men jag startade om -.-
jag försökte o försökte, sen så blev den enda saken kvar som jag kunde göra att reseta hela facking datan till grundstatus... alltså så att allt rensas... så nu har jag suttit i 2 h framför datan, laddat ner ca 5 program, plus 2 jag kom på nu, plus microsoft office som jag måste skaffa skiva till (soooo jobbigt :'( ) och kopiera över alla mina bilder och min musik, och bara det tog ju såklart en halvtimme... inte konstgt eftersom det blir tiiep 5 gig ;P
och eftersom allt är rensat så är alla favoriter borta, så jag måste sitta här och försöka komma på vad en sida heter ;P

som ni ser är jag lite.... PISSED OFF (!) ikväll och jag är hemskt sugen på te(OMG o.O), och deet händer tiiep aldrig... så jag tror jag går och lägger mig.. kanske är sjuk?

blev ett långt inlägg... =) Jag har inte orkat ta några kort idag och har haft fullt upp med datan så blir ingen bild ikväll :( aja... hajduu :P =)


Kommentarer
Postat av: Melina

tack så mkt! Kul att du gillar den :)

2010-04-15 @ 23:17:11
URL: http://meliinea.blogg.se/
Postat av: PIan

Hejsan! Mysig blogg du har :) Jadu jag vet inte riktigt hur jag ska hjälpa dig, men skriv alltid på ditt sätt, inte hur du tror att dina läsare tycker om. Dem är ju inne på din blogg för att dem gillar hur du skriver :) Och jag brukar alltid ha med en bild i varje inlägg även om den inte hör ihop med texten. Kramar

2010-04-16 @ 01:08:55
URL: http://ruweni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback