Kollakollakolla :P

Vad tycker ni om designen? Funderar på att ändra headern... hmmm... kanske nästa vecka?

Ska berätta lite vad som hände i skolan idag... hahhahahhahh .. det va faktiskt jättekul =D
Första var, på en av våra raster, då jag fick skjuts av sofija och azra. Jag satt bakom sofija, hon satt på sadeln och jag höll händerna på sadeln, så när hon cyklade "guppade" hon upp och ner... så hon ba
Sofija: Peter! Tafsa inte!
Peter: Jag tafsar inte! Det är din röv som tafsar på mina händer :P

Nr. 2

Julia : Käften!!!!!! Jag stoppar upp en... en festav i röven på dig!!!!! >.<
Emil : RAKT UPP I ANALKANALEN!!!!!!!! (han skrek ut det i hela bibblan :D :D :D)

hahahhahahahahhaahahahhhhahahahahahah....


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

HAHHHAHHAHA;D

2010-04-13 @ 20:14:50
URL: http://jjuliha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback