oh... that's odd?

När jag vaknade imorse (tiiep 15 min sen ;P ) så regnade det... och nu, så skiner solen och himlen är blå... =)


jag hade tänkt meddela att det inte blir ngn fotorunda idag... men p.g.a. det kraftiga väderomslaget så kanske det blir en iaf ^^

hahahh jag bara äälskar facebook... det är så roligt när ngn säger ngt ... t.ex.
"ey, visste du, blahblahblah"
Och man bara "jupp, jag visste det redan igår! såg det på facebook ;P" hahahahahhahah det äger juh bara ^^

Har storstädat mitt rum nue... shiiiet vilken samling damm xDD

inget speciellt är planerat idag...
jag ska göra en ny kategori nu snart... den ska heta "Hiss & Diss"

Jag hissar & dissar, men ni skickar in önskemål osv!

är det ngt mer ni önskar av mig? att jag skriver om ngt mer... kanske en tävling (?), mer musik, ny kategori osv. osv.

Kommentera och säg vad Du tycker!!!







kom på att jag tog 2 st bilder igår som jag tänkt lägga upp ^^

här kommer dom =D
Nalle ^^



En knopp :P



Ha det bra ^^


Kommentarer
Postat av: Maren Myhre

sv; takk :D

2010-04-18 @ 11:44:00
URL: http://rainbowcupcakes.blogg.no/
Postat av: Christina

sv: Hej vad kul att du gillar den :D!

2010-04-18 @ 14:30:51
URL: http://musicsavedmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback